Tunehytta
Utleie av selskapslokale
Utleieregler
Leieformål
Tunehytta leies ut til arrangementer, møter, lukkende selskaper som bursdager, jubileum, dåp, konfirmasjon, firmafester osv.
Både medlemmer og ikke-medlemmer er velkommen til å leie Tunehytta.
Leietaker må være over 25 år og leietaker må selv være tilstede under hele leieperioden.
Salg av alkohol er ikke tillatt
Vi forbeholder oss retten til å avslå utleie til rene ungdomsfester.
Tilgjengelighet på Storsalen
Mandag – Onsdag: Fra kl. 08.00 – 23.00
Torsdager: Fra kl. 08.00 – 20.00
Fredager: Fra kl. 16.00 til lørdag kl. 11:00
Lørdager: Fra kl. 13.00 til søndag kl. 11:00
Søndager: Fra kl. 13.00 – 20.00
Barnebursdag kun Man-tors
Tilgjengelighet på Klubbrommet
Mandag – Torsdag: Fra kl. 08.00 – 16.00
Fredag: Fra kl. 08.00 – 16.00
Leietaker må være oppmerksom på at det kan forekomme at det både er utleid på Storsalen og Klubbrommet samtidig (ukedager)
Betaling
Betaling skjer via Vipps ved utlevering av nøkkel hvis ikke annet er avtalt. Firmaer for innvilget kreditt og kan få tilsendt faktura.
Kjøkken
Leietaker må ha med kluter og glasshåndklær til eget bruk.
Opprydding
Lokalene skal være ferdig ryddet innen avtalt tid med utleier. Ved utleie fredag eller lørdag så skal lokalet være ryddet før kl. 11:00 dagen etter selskapet. Er det ikke annen utleie den helgen kan man avtale et senere tidspunkt med utleier uten ekstra kostnad.
Ved leie Torsdag og søndag skal lokalet være ferdig ryddet innen kl. 20.00 samme dag.
Lokalet skal forlates i ryddet stand og innen angitt tidsfrist .
-
Stearin fjernes fra lysestaker, bord, stoler og gulv
-
Bord skal vaskes og tape, lim m.m. fjernes.
-
Bord og stoler skal plasseres i henhold til standard oppsett, som henger på kjøkkenet. overskytende stoler stables på klubbrommet på anvist plass.
-
Alle rom som er blitt benyttet skal ryddes. Gulvene skal være klargjort for vasking, dvs. papir, matrester og annet søppel skal være fjernes.
-
Kjøkkenutstyr, servise, glass, bestikk etc. skal vaskes i oppvaskmaskinen , og settes tilbake på anvist plass.
-
Platene på komfyren skal tørkes av etter bruk. Stekeovn, stekebrett og rister skal rengjøres etter bruk.
-
Benkeplatene på kjøkkenet og alt utstyr skal være rengjort og fremstå som rene og ryddige.
-
All søppel skal fjernes (også på toalettet). Søppel bæres til container/søppelbeholder ute.
-
Tomflasker kan leietaker ta med seg og dette skal ikke kastes i søppeldunk/container
Ved tilgrising eller manglende opprydding er leietaker ansvarlig for utgifter til ekstra vask / opprydding
Erstatningsplikt
Utleier er ikke ansvarlig for leietakers/deltakers eiendeler/rekvisita. Leietaker er erstatningspliktig for skader/mangler som påføres bygning, inventar og utstyr. Det skal straks melde fra om slike skader.
Avbestilling
Avbestilling mindre enn 30 dager før utleie kreves kr. 1 500,- i kompensasjon. Ved avbestilling mindre enn en uke tilfaller hele beløpet Tune IL.
Kansellering av Tune IL eller dobbelt bookinger
Tune IL er ikke økonomisk ansvarlig hvis vi velger å kansellere en utleie eller at det har forekommet en «dobbelt» booking.
Standardoppsett
